Reklamacije
Reklamacije
Primili ste kupljeni proizvod, ali primjećujete da je oštećen? Obratite nam se!
Ako kupac nije zadovoljan/na robom kupljenom u NICOLE FASHION online shopu ima pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Reklamaciju nam pošaljite na e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na glamteam29@gmail.com.
U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.
Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, kupac mora platiti poštarinu u iznosu od 7,00 € za narudžbe unutar Hrvatske kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.
U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?
Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku.
Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?
Naravno! Ako niste zadovoljni robom kupljenom u NICOLE FASHION online shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati na e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na glamteam29@gmail.com.
Povrat robe i zamjena
Zamjena je moguća samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.
Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?
Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 10 radnih dana od primitka paketa.
Može li se proizvod kupljen u NICOLE FASHION web shopu zamijeniti za drugi?
Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 10 radnih dana od primitka pošiljke na glamteam29@gmail.com. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.
Može li se proizvod kupljen u NICOLE FASHION web shopu zamijeniti za skuplji?
Može! Potrebno je kontaktirati nas na glamteam29@gmail.com kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.
U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?
Zamjena proizvoda mora se zatražiti u roku od 10 dana.
Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji, hoću li dobiti natrag razliku novca?
Hoćete. Kontaktirajte nas na glamteam29@gmail.com, pokrenite zahtjev za zamjenu proizvoda te ćemo Vas naknadno informirati o procesu povrata razlike novca.
Da li se zamjena naplaćuje?
Na narudžbe čija je vrijednost veća od 70€ zamjena je 15€, na narudžbe ispod 70€ zamjena se naplaćuje 5,50€. Šaljemo kurirsku službu na vašu adresu da pokupi proizvod koji želite zamijeniti i isporuku novog proizvoda koji želite.
